7.3.09

Ιστορίες για γαμοφοβικούς


-Γιατί ήρθες στο όνειρό μου;
- Για να σε ετοιμάσω για τον ρόλο της ζωής σου.
- Και πως θα είναι το δικό μου έργο;
- Ας αρχίσουμε από την αρχή…

« Είδα ένα παράξενο όνειρο απόψε. Ένα ολόκληρο παραμύθι! Ήμουν ένα κοριτσάκι, η μικρή Δανάη, και κοιμόμουν. Κοιμόμουν στον ύπνο μου! Κι ονειρευόμουν κιόλας! Ήταν, λέει, ο Ζορό και ερωτεύτηκε μια Μπαλαρίνα. Και είδα ένα Γάμο, τον Γαμπρό, τη Νύφη, τα Στέφανα,, όλα! Κι έναν Μάγο που φορούσε φράκο γυαλιστερό, πολύχρωμο κι έκανε μαγικά! Είδα και μια Νοικοκυρά με την ποδιά της, δυο τρελούς που χορεύανε, ένα μωρό στο καροτσάκι του και μια γυναίκα που ξελογιάστηκε μ’ ένα… τσουκάλι! Το πιστεύεις;! Έχεις ονειροκρίτη να δούμε τι σημαίνει; Τι κάνει η φαντασία μας στα όνειρα, έ; Α, και κάτι άλλο. Είδα πως μιλούσαμε για την Αγάπη. Μπορείς να μου πεις τι είναι Αγάπη;.... Πες μου! Τι είναι όλα αυτά που είδα; Τι θα γίνει στην ζωή μου; ΤΙ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΥΤΟ!! ».

Τι κοινό μπορεί να έχουν ένα κοριτσάκι που ονειρεύεται, ένας μάγος - γάμος, ένα τσουκάλι, ένα μωρό, ένας πελεκάνος, ένα αγόρι, ένας ψυχαναλυτής, ο Ζορό και ο… Ευριπίδης; Οι γνωστοί θεατρικοί συγγραφείς Μαριάννα Κάλμπαρη και Βασίλης Ραΐσης, τα συνδέουν με μοναδική μαεστρία και μας μεταφέρουν σ’ ένα ονειρικό, μαγικό παραμύθι που φαντάζει πιο αληθινό κι απ’ την πραγματικότητα! Ηθικός αυτουργός της ευρηματικής και σπιρτόζικης σκηνοθεσίας η Ελένη Φίλιππα. Μαζί με την έμπειρη θεατρική ομάδα «Πολιτιστικές Απόπειρες», σε συνδυασμό με ένα επιτελείο εξαιρετικών συνεργατών, εμφυσούν πνοή στο ευφυές σενάριο και εμψυχώνουν τα βράδια μας για ακόμη μια χρονιά.
Σας περιμένουμε με χαρά, 27/28 Φεβρουαρίου και 1/14/15/20/21/22 Μαρτίου στις 21:00, Μαραθώνος 26 στην Νέα Μάκρη, να ταξιδέψουμε με όχημα την δημιουργικότητα, το γέλιο και την συγκίνηση. Να δούμε την ζωή με άλλο μάτι. Να ανακαλύψουμε μαζί το ροζ που κρύβεται πίσω από το γκρίζο των καιρών… Καθίστε αναπαυτικά. Το όνειρο αρχίζει!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: